Škodovy závody v Plzni vyrobily v roce 1939 šest dvojčitých tříspřežních lokomotiv později zvané Litevky, které byly vrcholem škodovácké konstrukční dílny. Lokomotivy určené pro Kaunas v Litvě měly pohnutý osud. Nejprve nedošlo k jejich nasazení v Litvě a proto byly odprodány BMBČMD, kde byly zařazeny do záloh. Vzhledem k jejich váze a vysokým nárokům na strojvůdce i topiče byly již v 60. letech odstaveny.br br 198 černobílých a 61 barevných fotografií, 85 výkresů a 1 volná přílohabr
Koupit za 765 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Parní lokomotivy řady 399.0 - Radko Friml
Doprava:
48 Kč
Skladem
765 Kč
Koupit za 765 Kč
Parní lokomotivy řady 399.0
Doprava:
54 Kč
714 Kč
Koupit za 714 Kč
Parní lokomotivy řady 399.0 - Radko Friml
Doprava:
25 Kč
Skladem
684 Kč
Koupit za 684 Kč
Parní lokomotivy řady 399.0 - Radko Friml
Doprava:
24 Kč
Skladem
850 Kč
Koupit za 850 Kč
Friml Radko - Parní lokomotivy řady 399.0
Doprava:
85 Kč
Skladem
765 Kč
Koupit za 765 Kč
Popis
Škodovy závody v Plzni vyrobily v roce 1939 šest dvojčitých tříspřežních lokomotiv později zvané Litevky, které byly vrcholem škodovácké konstrukční dílny. Lokomotivy určené pro Kaunas v Litvě měly pohnutý osud. Nejprve nedošlo k jejich nasazení v Litvě a proto byly odprodány BMBČMD, kde byly zařazeny do záloh. Vzhledem k jejich váze a vysokým nárokům na strojvůdce i topiče byly již v 60. letech odstaveny.br br 198 černobílých a 61 barevných fotografií, 85 výkresů a 1 volná přílohabr
Parametry
Žánr | odborné |
Rok vydání | 2014 |
Autor | Radko Friml |
Počet stran | 222 |
Výrobce | Corona |
Vazba | vázaná |
Jazyk | české |
Váha | 1244 gramů |
ISBN | 978-80-86116-46-4 |